آموزش الکترونیکی
1399/11/29 چهارشنبهبرنامه حضور کارشناسان پشتیبان کلاس های الکترونیکی
پاسخ گویی بر اساس دانشکده و تاریخ های مندرج در فایل های ذیل

.

برنامه حضور کارشناسان پشتیبان کلاس های الکترونیکی
پاسخ گویی بر اساس دانشکده و تاریخ های مندرج در فایل های ذیل
 دانشجوی گرامی برنامه پشتیبانی کلاس های الکترونیکی در ترم جاری تغییراتی در آن ایجاد شده و مانند ترم قبل هر درس یک کارشناس مجزا ندارد و به صورت دانشکده ای و در بازه های زمانی مشخص همکاران پشتیبان در دو بخش فنی و برنامه ریزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند

همکاران پشتیبان برنامه ریزی، پاسخ گوی سئوالات شما در مواردی مانند: اطلاع از تغییرات برنامه کلاسی، نحوه ارتباط با اساتید، تصمیمات اساتید در خصوص امتحان میانترم و عدم حضور اساتید در کلاس درس و سایر موارد مرتبط با برنامه ریزی می باشند.

(حتما با توجه به تاریخ های حضور کارشناسان برنامه ریزی مندرج در فایل های اکسل دقت فرمایید.)   

همکاران پشتیبان فنی پاسخ گوی سئوالات شما در زمینه های مانند: عدم موفقیت در دانلود برنامه کلاسی از سایت، نصب نرم افزارهای مربوطه، مشکل ورود به کلاس و سایر مسائل فنی با آنها طبق تاریخ های مندرج و با توجه به دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمایید.

در صورتیکه همکاران پشتیبان فنی و برنامه ریزی در بخش های مربوط به خود پاسخگوی شما نبودند، به همکاران ناظر مندرج در فایل اکسل در پیام رسان واتس آپ اطلاع دهید.      
     
در صورت تاخیر استاد جهت حضور در کلاس ، به مدت 15 دقیقه در کلاس حضور داشته باشید، شاید علت آن مشکل فنی باشد و استاد با رفع آن در کلاس حضور یابد.         
           
نکته مهم مجدد تاکید می گردد به تاریخ مندرج در فایل دقت لازم را داشته باشید و سوالات را صرفا از کارشناس مربوط به خود سئوال فرمایید.



                                                                             



                                                                             



                                                                                  

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر